lördag 17 juli 2010

TROLLHÄTTAN OCH FALLENS DAGAR

hahaha, ja vart ska jag börja? sicken kvällen.. börja med att jag drog till rulta för att hjälpa henne att hitta kläder sen hem till mig och hitta kläder till mig. sen blev förfest hos blondie där det var i full gång. sedan kom Anton som skulle köra oss till Trollhättan. hahaha dock körde han fel så vi hamnade på Vargön eller Herrljuga eller nått liknande.. hahah efter sådär 2-3 timmar var vi tillslut i Trollhättan och gud hjäpe mig vad jag och rulta inte kände en jävel. SSU var där och någon Christoffer köpte ros till mig. haha .. nu kommer jag inte ihåg så mycket mer än att någon idiot tryckt i 3 cd skivor i cd spelaren..
och eftersom det blev ganska många kort tagna igår så kommer dom upp senare, orkar inte.
Sofia, hjärta!

Inga kommentarer: