söndag 11 juli 2010

SENASTE

Låt du hörde: här kommer alla känslorna på en och samma gång
Film du såg: drömfångaren
Mat du åt: kall potatis
Kram: isabell
Puss: putte
Känslan: tom
Resa: london
Dröm: att jag kom för sent till björn rosenström
Person du träffade: pappa
Personen du pratade i telefon med: isabell
Personen du fick sms av: jonte
Gången du åt 7-eleven korv: aldrig gjort
Gången du var utomhus: en stund sen
Gången hela din familj åt middag tillsammans: fredags
Saken du köpte: dricka


Allmänt

Ska bli skoj: att träffa rulta sen
Ska inte bli skoj att: börja jobba om 1 vecka
Sparar till: data
Pålägg som gäller: allätare
Önskar att jag var bättre på: hålla i ordning
Dagens dryck: coola
Tre band/artister: Lars Winnerbäck, Scotts och Håkan Hellström
Vad har du gjort idag: vart hos isabell och chillat
Brukar du svära mycket: nja
Hur tidigt stiger du upp: 10-11
Vad ska du göra ikväll: träffa rulta
Hur många timmar sover du per natt: olika
Vem är snyggast i världen: måste va channing tatum

Vad är det för veckodag: söndag

Favoritplagg i garderoben just nu: sockarna
Längd: 155.7
Byter gärna garderob med: iasbella
Byxa eller kjol: kjol
Senast utlästa bok: läser inte..
Mitt rum kan beskrivas som: andra världskriget
Mig själv med tre ord (just nu): sleten, trött och förvirrad
Jag tränar: ibland
Jag ville bli när jag var liten: dagis fröken

Inga kommentarer: