söndag 2 maj 2010

HELGEN SOM VAR

fredag, ja då kom rulta hit efter skolan och jag slinga hennes hår och vi gjorde oss i ordning för att Eddie den lilla rackaren skulle komma och hämta oss och sedan iväg till mif (sammanflödet). haha riktigt kul faktiskt, trotts vädret. men vad är det man brukar säga? det blir var man gör det till! efter ett antal timmar där var kajsa min lilla taxi upp till lilla foss och där i kylan stor söta lilla Emma och vänta på mig. så drog vi till Pontus. men eftersom det var valborg är det ju självklart att man ska till grebbestad. så "klevapojkarna" kom och hämta mig så drog jag med Johannes och hans vänner till grebbestad. och där var ju min älskling SAAAANDRA! plus dom två sötaste personer jag känner, anna & jessco som var så duktiga och jobbade, haha :).

Lördag, vakna, duscha och iväg till Munkedal för att träffa kusinerna men efter sådär 2 timmar låg jag helt död i fasters säng och sov haha! sen så kom min älsklings kusin Amanda upp och sa att det var pannkakor och då var man allt uppe snabbt, love! sen kom pappa och hämta mig så blev det kalas för morfar.

Inga kommentarer: