söndag 3 oktober 2010

ISABELL MITT HJÄRTA RYYMIN

helt ärligt tror jag inte jag skulle kunna förklara dig med ord. jag skulle inte kunna förklara hur du alltid finns där, hur du sprider din glädje eller hur fruktansvärt bra du får mig att må! hade jag försökt förklara så hade det bara vart en nedvärdering mot det som faktiskt stämmer, jag skulle inte kunna få det att låta så bra som du är! så ah där sket sig det.. men tänkte berätta hur mycket jag saknar dig just nu. hur tråkigt det är att knappt se dig längre..
kommer ihåg när vi gick på kungsmark och vi träffades hela tiden, vi åt tillsammans, vi gjorde allt. nu är det mer att man kanske har tur att se dig på tåget nån dagi ca 3 min .. hemskt med andra ord! det värsta är att jag inte ens kan säga när vi träffades sist, när du och jag hittade på nått. det jag minns är när vi åkte hem till dig och gjorde varma mackor och vara lite små griniga båda två och det var nån gång i mitten av sommaren. jag tänker inte ens tro att det var sist vi hitta på nått!
jag älskar dig och du betyder för mycket för att sakna såhär mycket som jag gör nu.. det är bara jobbigt just nu att vi inte ses!

Inga kommentarer: