onsdag 6 oktober 2010

GRATTIS TILL MIG

ja igår var det min dag, 16 år sen jag kom till jorden. en helt underbar födelsedag måste jag säga! först massa söta sms, kommentarer och folk som ringde och sjöng. på tåget kom Alexandra med två stycken jätte bullar, störren än ena min hand var dom, sjukt! sen kom kom Lina med ett stort tungt paket som mina älsklingar hade lagt ihop till med Lars Winnerbäcks box eller ah, en låda med saker av han. på kvällen kom mitt hjärta hit med paket till mig också och då blev det Lars Winnerbäck skivor och ett jätte fint armband! fick också pengar och fina blommor av Annelie och Annika tillsist kom Conny hit med 3 big pack med uddevallare till mig. haha en helt klart underbar födelsedag! tack alla för allt. underbara är ni!

L.W skiva från Daniel

jätte fint armband från Daniel

L.W boxen från Lina, Isabell, Hannah, Karina,
Stina, Amanda

detta innehål boxen: 4 st kort

vinyl skiva


sångbok, låt texter + ackord

senaste skiva
_______________________________________
fick också idag 2 st skit stora bullar av Julia och en kavaj
av Isabell!
åter igen tack alla för allt och för ni gjorde min dag oförglömlig !!

Inga kommentarer: