måndag 16 augusti 2010

LÅT DET FLYGA IVÄG NU SWEETHEART

jag hatar folk som inte kan vara ärliga, jag hatar folk som sparkar på någon som redan ligger ner, jag hatar svin som ljuger, jag hatar dom som ger en falska hopp, jag hatar hur du kan sitta och skratta åt någon som gråter, jag hatar att behöva säga hatar, jag hatar ditt fina leende, jag hatar att behöva se dig, jag hatar att veta att du inte bryr dig, jag hatar dig.

men älskling,
släppt det, låt det flyga iväg!
jag vet att vad som än händer nu så har vi sagt vårt, sagt det som behövdes, sagt allt. nu börjar vi leva våra liv och glömmer sakta bort allt! det var fint, det var underbart, men inte tillräckligt bra för att slå det dåliga.. jag ska aldrig göra dig illa igen och jag hoppas inte du kommer göra mig det heller i fortsättningen. du var mitt allt och helt plötsligt ingenting. det gör ont, så jävla ont. patetiskt och värdelöst är vad det sista halv året vart, usch.
det gjorde så ont.. din blick, ditt leende och den meningen, det gjorde verkligen ont.
men nu för sista gången, lycka till med allt.
nu flyger det sakta iväg, upp bland molnen..

Inga kommentarer: