söndag 15 augusti 2010

JAG ÄR KAAAAAS















asså jag vet faktiskt inte vart jag ska börja.. sicka galna dagar!

Torsdag: mys med älskade isabell och sällskaps spel. trevligt sällskap av eddie och alexander, braaaaa skit!

Fredag: torp med isabell sen hem till dingle och lina! bort till ralf på fest blev det den kvällen! både bra och dålig skit kan man säga.. nu överlämnar jag dig till någon annan..

Lördag: torp med mina flickor lina och isabell. sedan hem och göra sig i ordning för nog heöt ärligt den sjukaste, roligaste och mest galna kväll jag vart med om. blod, bajs, söndriga handfat och en hel del till sjuka saker. börja iaf hos ricky sedan vidare i bagage till fjällbacka för att få maaat av älskade daniel och efter det blev det bullarn, naajs lixom! sedan körde vi en efterfest med thorén och basse, trevligt värre.

tack alla som gjort dom här dagarna så grymt bra, ni är guld värda.

1 kommentar:

lina sa...

jag älskar fan dig, finns inga andra ord <3