onsdag 4 augusti 2010

GODNATT FRÅN SANDRA

Senaste
Låt du hörde: babylonsjukan- helt off
Film du såg: babylonsjukan
Mat du åt: flingor
Kram: incoog råttan
Puss: -
Känslan: värdelös
Resa: Norge
Glädje: presenterna från isabell
Dröm: att jag och isabell åt Eliots pungkulor doppade i kanel..
Person du träffade: incoog
Personen du pratade i telefon med: Karina raring
Personen du fick sms av: Daniel
Gången du åt 7-eleven korv: aldrig
Gången du var utomhus: 5 min sen
Gången hela din familj åt middag tillsammans: idag
Saken du köpte: bröd


Allmänt
Ska bli skoj: att förhoppningsvis träffa emil i morgon
Ska inte bli skoj att: jobba
Sparar till: dator
Pålägg som gäller: leverpastej
Önskar att jag var bättre på: att vara bra
Dagens dryck: saft
Vad saknar du: julia och mina sjuka stunder
Tre band/artister: winnerbäck, kiss, the baseballs
Vad har du gjort idag: jobbat, vart med incog
Brukar du svära mycket: nja

Hur tidigt stiger du upp: 5 när jag jobbar
På helgerna: 11.00

Vad ska du göra ikväll: sova
Hur många timmar sover du per natt: för lite
Vem är sötast i världen: charlie
Vad är det för veckodag: Tisdag
Bästa saken som hände mig förra sommaren: träffa världens bästa person som sedan försvann lika snabbt..

Favoritplagg i garderoben just nu: skjortan

Längd: 155,7
Vikt: 46
Byter gärna garderob med: LINA
Byxa eller kjol: högkjol

Senast utlästa bok: kort kjol
Mitt rum kan beskrivas som: kom inte in
Mig själv med tre ord (just nu): trött, ledsen och förvirrad
Jag tränar: gym
Jag ville bli när jag var liten: dagisfröken

2 kommentarer:

alexandra sa...

nej men egna lilla hemlis :)<3 men är absolut inte du + att det är inte så farligt:D<3

Julia sa...

och jag saknar dig sandra, och alla våra sjuka kvällar! du är sjukt grym och bra på alla sätt bara så du vet det! vi måste verkligen hitta på något snart <3!