onsdag 21 juli 2010

FJÄLLBACKA MED LINA

tja, inte igår jag skrev men men.
igår var jag som sagt i Fjällbacka med söta Lina! helt sjukt vilken kväll. först jobb till 4 sen hem och duscha och iväg till moster på fika och sedan vidare till Fjällbacka för att kolla på alla seglarna. Lina kom och mötte mig och sedan satte vi fart mot acces där vi träffa Daniel. så gick vi runt där ett tag och sedan fick Lina för sig att vi skulle upp på en båt och dansa och 2 min senare står vi på ett båt tack och dansar, haha! sedan blev det att träffa Incoooog vännen, bäst äru! sist men inte minst drog vi oss ner till acces för en "sandras special" som består av en Daniel Thoren, liten pommes tallrik och en mer, det är livet, jag lovar! Lina tog sig en go mjukglass och så fick jag äntligen prova pommes och glass, jävlar vilken sjuk smak.. men ändå god på nått sätt haha. mycket mycket bra kväll med Lina raring!
tack för kvällen :)

Inga kommentarer: