onsdag 6 januari 2010

HAHA

Jag har insett att min senaste kyss var: Speciell
Jag lyssnar på: goda råd
Jag pratar: ganska ofta
Jag tycker om: Eliot min älskling
Min bästa vän är: den vet om det
Min första riktiga kyss: var för 1 ½ år sen
Jag avskyr när folk: klagar
Kärlek: finns överallt
Jag gillar att: ligga i min säng
Jag kommer alltid att vara: mig själv
Jag är hemligt förälskad i: tss
Sist jag grät var: nere i källaren med Eliot i knät
Min mobiltelefon är: skit
När jag vaknar på morgonen: kommer jag vara sur
Innan jag går och lägger mig: tänker jag på hur dagen vart
Just nu tänker jag på: hur underbara personer det finns
Bebisar är: skrikiga
Idag har jag: vart hos Isabell
Ikväll ska jag: sova
I morgon kommer jag: vaara i skolan och sjunga för rulta
Jag vill verkligen: vara 18år

Inga kommentarer: