måndag 4 januari 2010

BÄSTA VÄN

jag sprang
jag skrek
jag grät
jag försvann
men det spelade ingen roll, du kom inte tillbaka för det.

7 Augusti, satt vi i dina nya sol stolar som du hade fått i födelsedags present. haha kommer verkligen ihåg hur glad du var för dom. och vi satt där och kolla ut över Dingle och tryckte i oss dina goa kanelbullar, vi satt där till 10 i sommar värmen och bara prata om livet. Det var så bra och jag kom ihåg att innan jag gick krama du om mig och sa " tack för du finns ". glad som jag va traska jag hem.
8 Augusti, borta?
9 Augusti, borta?
10 Augusti, fick jag reda på att du var död. jag tror inte jag gråtit så mycket.
11 Augusti, vaknar jag i mammas säng och hon kramar om mig och säger " Sandra hur mår du?, hon har det bra nu ". det var ingen dröm, allt var sant! borta med vinden var du och ingen sa något. alla visste om det men sa inget, fyfan!

bästa vän, jag hoppas du har det bra där du är nu. så ses vi nån dag!
8 Augusti 2006
1214 dagar

Inga kommentarer: