tisdag 7 september 2010

DETTA VISSTE NI INTE OM MIG

1. jag hatar grodor mest av allt
2. jag äter råa uddevallare minst 3 gånger varje vecka
3. jag har två kaniner och 2 katter
4. jag har världens bästa vänner
5. jag har haft melissa horns autograf på benet
6. jag miste min bästa vän för 4 år sen
7. jag avgudar pink's stil
8. jag har stannat i växten, 155,7
9. jag tycker det är ur sött med killar som gråter
10. jag har ett elakt monster under min säng, Stig
11. jag fördriver tiden med sova
12. jag har alltid drömt om att bli ambulansvårdare
13. jag har sårat personer med mening (något jag ångrar idag...)
14. cykla är en stor del i min vardag
15. jag har jobbat med att klippa gräs/rensa rabatter i somras
16. jag har vart kär en gång
17. jag har bara vart i turkiet och london
18. jag brukar åka på L.W med isabella, najs
19. jag har sko storlek 36
20. jag älskar värme

1 kommentar:

Isabella sa...

lars winnerbäck konsert igen hoppas jag?:D börjar bli en tradition för oss;)<3