söndag 8 augusti 2010

MINA STJÄRNOR - MINA HJÄRTAN












Isabell Ryymin, Amanda Johansson, Julia Johansson, Alexandra Bergquist, Isabella Lindell, Karina Holt, Jasmine Rojas, Sandra Dahlberg, Lina Borneland, Emma Svensson, Anna Kjällstorp. Tack för allt ni gör, tack för att ni finns! Ni är så jävla bäst allihopa på erat sätt och jag älskart. Vissa av er har jag inte sätt på år och dar men ni betyder precis lika mycket för det. För jag vet så väl att även om vi inte snackar/träffas så ofta så ställer vi upp för varandra, oavsett vad . Ni har visat att ni är guds bästa och finaste änglar. Alla den kärlek jag har ska ni ha, för det är ni värda! jag älskar er, är som en droppe i havet jämfört med hur mycket jag älskar och avgudar er. tack mina stjärnor - tack mina hjärtan för allt ni gör

3 kommentarer:

Lina sa...

började nästan gråta när jag läste det vännen min. du är så himla fin och jag är så himla glad att vi lärde känna varandra känna varandra den där dagen hemma hos oskar tidigare i sommar och ännu glad för att det känns som att vi redan kännt varandra mkt längre. älskar dig hjärtat <3

isabella sa...

nej fyfan vad söt du är hjärtat! taaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaack för att du finns ,älskar dig <3

alexandra sa...

lilla gumman då!<3