fredag 27 augusti 2010

BRIST PÅ ANNAT

Vad gjorde du kl 08 i morse?
satt på tåget till skolan
Vad gjorde du för 15 min sedan?
hjälpe pappa med att skruva ihop ett bord
Det sista du sa högt?
pusshej
Vad har du druckit idag?
bubbelvatten och mjölk
Vad var det senaste du åt?
pannkakor
Vad var det senaste du köpte?
present till emelie
Vad är det för färg på din ytterdörr?
vit
Vad är det för väder hos dig nu?
mulet och kallt
Godaste glassmaken?
mango eller choklad
Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
nej
Sover du tungt?
oftast
Drömmer du mardrömmar?
alltid innan jag fick min drömfångare av isabell
Favoritklädsel?
tight, hatar mjukiskläder! så ett par tight jeans är toppen
Favoritlåt just nu?
med ena foten utanför - melissa horn
Vad ser du om du tittar till höger?
en bild på lars winnerbäck
Vad gör dig glad just nu?
omtänksamheten
Vad ska du göra härnäst?
äta och se på film med mamma och pappa
Höger el vänsterhänt?
höger
Humör just nu?
trött, trött och trött
Favoritgodis?
-
Kläder just nu?
sovkläder
Hur många kuddar sover du med?
har fyra i sängen, men sover bara med 2
Spelar du ngt instrument?
åhnej!
Morgon eller nattmänniska?
natt måste det vara
Vad är viktigast för dig?
allt dom nära mår bra!
Är du kittlig?
haha ja
Snarkar du?
när jag är förkyld eller ligger för låg, ja
Stjärntecken?
vååååg
Äckligaste insekten?
insekter är okej, därför säger jag grodor
Stökigt el välstädat?
bombnedslag
Vad längtar du mest efter just nu?
min nya datoooor
Hur lång är du?
155,7, ja jag är kort
Tycker du om kinamat?
ohja, kärlek
Tycker du om kaffe?
usch nej
Vad dricker du till frukost?
mjölk eller vatten
Sover du på någon särskild sida?
Haha nej, vrider mig som en galning
Tycker du om att mysa?
det är så min grej!
Känner du någon med samma födelsedag som din?
jaa, Marcus
Har du någon gång testat narkotika?
nej
Välj ett ärr på din kropp?
skotthålet i pannan

Inga kommentarer: