måndag 8 februari 2010

RIGHT NOW

Jag har insett att min senaste kyss var: dumt gjort
Jag lyssnar på: egentligen inget
Jag pratar: mycket när jag är glad
Jag tycker om: att få vara frisk
Min bästa vän är: sängen
Min första riktiga kyss: var för 1 ½ år sen
Jag avskyr när folk: beter sig som idioter
Kärlek: är överskattat
Jag gillar att: vara i närheten av någon som gör mig glad
Jag kommer alltid att vara: sandra granqvist
Jag är hemligt förälskad i: ola rapace & joel kinnaman
Sist jag grät var: igår
Min mobiltelefon är: svart
När jag vaknar på morgonen: blir jag besviken på att snö är kvar
Innan jag går och lägger mig: tar jag av mig kläderna
Just nu tänker jag på: sommaren
Bebisar är: nog inte min grej
Idag har jag: ont i foten
Ikväll ska jag: sova
I morgon kommer jag: ramla på isen
Jag vill verkligen: åka utomlands

Inga kommentarer: