fredag 1 januari 2010

ÄNGLARNA HAR BLICKEN MOT HIMLEN

vad ska man göra när inget blir som man tänk?
hur ska man säga en sak om den man ska säga det till inte lyssnar?

nu tror jag att jag sagt samma sak till dig 6 gånger men du förstår inte eller så lyssnar du inte i huvudtaget. jag trodde faktiskt mycket mer om dig, du fick mig att tro att du var nån, nån man kunde lita på, nån som alltid var där som en bror. men det är du inte,du försöker bara vara nån du inte är. du börjar försvinna mer och mer för varje dag som går. men när man precis glömt dig kommer du tillbaka och tar med dig ett helvete. jag vet att du inte är värd att tänka på men det är faktiskt i stort sätt bara dig jag har i huvudet. och nu tror jag att jag vet varför du finns där. vi tillbringa så mycket tid tillsammans och sen bara en dag var du borta. helt förändrad, nån annan, taskig! det är sjukt, det är fan det. jag skulle behöva prata med dig. få allt förklarat och förstått. alla säger "glöm han, han är en idiot!" för mig är du ingen idiot för mig är du nån som jag skulle behöva, nån som fick mig att må bra. visst du har betett dig som en idiot men i helhet är du inte det. bli den riktiga du och överraska mig, det hade betytt en hel del!

Inga kommentarer: