söndag 17 januari 2010

EN VÄN VÄRD ALLT

vi har bara känt varandra i typ 2 år. första gången vi gjorde något satt vi hemma i din säng och prata om verkligen allting, typ hur ful nån var och hur mycket vi älskade godis osv. haha så himla mysigt hade vi det. efter den dagen insåg jag verkligen vilket fynd jag gjort. du var bättre än många många andra, du hade nått som ingen annan hade. en obeskrivlig utstrålning och personlighet. nått som fick en att tänka om, på ett bra sätt. inse vad som är bra och mindre bra. för i din värld fanns inget dåligt bara saker som var mindre bra. haha vi har verkligen gjort så mycket sjunga saker tex mitt i natten har vi slängt på oss jackorna och gått långt, väldigt långt i sån kyla, vi köpt glasstårtor och satte hos i busskurar och vräkte i oss. men vi har också haft våra mysiga kvällar med "tjej prat" och massa grönsaker och film. ibland hade vi besök i din stuga, men så kom dom dagarna man mådde mindre bra och vi låg på stuttsmattan och svettades eftersom solen stekte oss till bacon. men det hände också en sak som inte ska hända igen, aldrig aldrig igen. vi blev ovänner och prata inte på månader! men riktiga vänner håller ihop även fast man blir ovänner, det behövs för att inse hur mycket man saknar och älskar varandra. vi var som stjärnor dom månaderna, vi sågs inte men vi visste att vi fanns där. du är en vän värd allt, en vän med insida av guld, en vän jag inte klart mig utan.

Du är speciell, för mig helt underbar.
tack mitt hjärta för alla stunder du ger mig!

du vet vem du är.

Inga kommentarer: